Friday, August 22, 2014

Emergency couple OMG my Oh chang min :DD

Assalamualaikum.

Woaaah ni 1st post kihkih. Sekarang ni aku tengah gila tak habis dengan kdrama emergency couple ni. khusyuk sangat tengok tup2 sampai ke pukul 5 pagi aku layan cerita ni. haih apa nak jadi jadi la hahah. nak buat mcm mana hensom sangat my oh chang min hihi.

oh chang min atau nama komersial choi jin hyuk ni terkenal lepas berlakon drama the heirs. em dalam the heirs aku tak berapa minat dia. tapi bila dia berganding dengan song ji hyo dalam ER kapel, peh memang cair la tengok eyesmile dia tu. ya Allah tolong aku!! aku tengah angau gilosss kill smile dia tu hahah. mohon kalian lempang aku berjemaah kah. lagi2 part dia jealous bila mong ji rapat dengan chief. macam budak2 comel okeh hahah.

okay makin terserlah pula kegedikan gua tulis panjang2 pasal entry ni. siapa2 nak layan kdrama bosan2 boleh la layan cerita ni tapi jangan amik oh chang min aku tauu euw hahah. Baiiii
Nah.. belanja gambar satu 

No comments:

Post a Comment